22 Mart 2011 Salı

Nurten T. Yüksel - Hiçbir Şey Kalır



Nurten Turhan Yüksel'i sanırım 2000 yılında şiirleri dolayısıyla tanıdım. Bir süre sonra baktım Nurten Hanım ciddi ciddi resim de yapıyor. Aradan biraz zaman geçince baktık Nurten Hanım öğrenci olmuş, resim öğretmenliği bölümünde okuyor. Nurten hanımın öğrenciliğinin bittiği yılın ertesinde kendimizi yetiştirdiği öğrencilerin sergisinde bulduk.

Nurten Hanım durmak nedir bilmediğinden midir nedir 2010 yılının Aralık ayında karşımıza bir öykü kitabıyla çıktı. "Hiçbir Şey Kalır" adlı öykü kitabını 17 Aralık 2010 tarihinde yapılan imza gününde almış ve kitaptaki ilk öyküyü okumuştum. Yani kitabı değerlendirebilmek için henüz yeterince okumadım.

Birkaç gün önce Nurten Hanım öykü kitabının bir sayfasını Facebook'ta paylaştığını gördüm. Paylaştığı metin şiir-öykü karışımı bir şeydi. Doğrusu Facebook'ta paylaşılan metnin kitaptan alındığını düşündüm ama o sırada yanımda kitap olmadığı için kontrol edemedim. Bu nedenle kitaptan alınan metnin altına yorum olarak şunu yazdım:"Bu metni yazana ve burada paylaşana teşekkürler". Sonra öğrendim ki bu metin kitaptan alınmış. Şimdi bana düşen Nurten Hanımın bu kitabını baştan sona dikkatlice okumak.