7 Eylül 2010 Salı

Mazhar Candan - Günceden Eksiltmeler

Dün burada Özgür Edebiyat dergisinin Eylül-Ekim 2010 tarihli sayısından söz ederken yıllar sonra Mazhar Candan imzasına rastadığımı belirtmiştim. Evdeki rafları biraz karıştırınca Mazhar Candan’ın edindiğim 2. kitabı olan Günceden Eksiltmeler’e rastladım. Bu kitabın içeriği hakkında size ipucu vermek amcıyla birkaç günce maddesini kitaptan buraya alacağım.


Kar serpiştiriyordu, üşüyordu kız. Ben de... Yüreğim gırtlağımda, yürüyorduk.İlk hızı gece verdi, elini tuttum. paltomun cebine soktum, sesetmedi.
Isındı ellerimiz, tutuştu, duygunlaştılar. Azıcık sıktım parmaklarını, azıcık, çekingen 'bir yanıt alana dek. İşte o andan başladı serüven, usulca sevişmeye koyuldu parmaklarımız; bizlerden kopmuş, çevrelerine aldırışsız hayvancıklar gibi. O ilk 'cinsel birleşme'nin tadını, özgürlüğünü yaşamadım bir daha...
Dün, o sokaklardan geçtim. Yine soğuktu hava. Ceplerime soktuğum ellerim üşüyordu.

Hiç yorum yok: