6 Mayıs 2010 Perşembe

İnisiyatif Sanat Cafe

Bu sayfalarda zaman zaman Adana’da gidip oturduğum yerlerden söz edeceğim. Bunu yaparken değerlendirmelerim ister istemez kişisel olacak. İnisiyatif, notebook bilgisayarımla gidip çalıştığım birkaç yerden birisidir.
İnisiyatif cafede yalnızca bir çay içip çıkabileceğiniz gibi yemek yiyebilir, bira içebilir veya kitabınızı, derginizi, gazetenizi alıp orada okuyabilirsiniz. Burada size sunduğum fotoğrafları ben çekmedim: Bu fotoğrafları İnisiyatif Cafenin sitesinden aldım. Denesem bile bu fotoğraflardan daha güzelini çekemezdim. 


Bu resimden fark etmiş olabileceğiniz gibi yalnızca bir çay içerek İnisiyatif'te oturmak mümkün için yemek yiyip içki içmek mümkün. Fiyatlar mı? Bence fiyatlar normal.

Sigara yasağından sonra bütün Cafelerde olduğu gibi İnisiyatif Cafe'de bahçeye ağırlık verdi. Bana sorarsanız bahçenin dizaynı oldukça hoş. İnisiyatif Cafe'nin personeli özenli ve servis kalitesinin iyi olduğunu söyleyebilirim.


Facebook hesabımız: http://www.facebook.com/adana.sanat

Hiç yorum yok: