1 Mart 2012 Perşembe

Marilyn İle Bir Hafta Filmi(My Week With Marilyn)


Film izleme ihtiyacını genellikle Cuma akşamları gideriyorum. İzleyecek filmi birkaç gün önceden seçtiğim için kendimi filmi hazırlamış da oluyorum. Bu Cuma akşamı(2 Mart 2012) My Week With Marilyn(Marilyn ile Bir Hafta) filmini izleyeceğim. Bu filmin konusu gerçek hayattan alınma. 1957 yılında Marilyn Monroe, Laurence Olivier’ın hem yönettiği hem de başrolde oynadığı “The Prince and the Showgirl” filminde oynamak üzere o zaman ki eşi Henry Miller ile birlikte İngiltere’ye gelir. Arthur Miller fazla kalmadan Amerika’ya geri döner. Çünkü Marilyn ile tartışmıştır.


 
Madem Marilyn Monroe’nin İngiltere’de geçen bir haftasının anlatıldığı filmi izleyecektim, 2011 yılı çekimi My Week With Marilyn filmine konu edilen The Prince and the Showgirl filmini önceden izlemek fikri bana ilginç geldi. Bunun üzerine 1957 yılı yapımı filmi bulup izledim. Marilyn Monroe’nun hangi filmine rastlasam mutlaka izlememe rağmen bugüne kadar The Prince and the Showgirl filmi ne TV’lerde karşıma çıkmış ne de DVD’si elime geçmişti. Marilyn Monroe’yu seviyorsanız bu filmi baştan sona keyifle izlerseniz. Filmde Marilyn Monreo, Laurence Olivier’a şunu söyletir: “Gözleriniz, bir adamın seve seve boğulacağı bir çift mutluluk ve sevinç havuzudur”. Bu filmin Türkçe altyazısı olduğu için HD veya Divx kopyalarını rahatlıkla bulup keyifle izleyebilirsiniz.